/ Mat & Dryck / Snapshots / Vardag /

Keep smilin'

Igår var jag ledig och letade present till mamma som fyller år idag. Jag åt middag med Christoffer och tog en kvällsfika. Första gången på flera år fick jag i mig en svart kopp kaffe. 
Idag har jag stängnings pass på jobbet, men så fort jag kommer hem ska mamma firas! Hon fick frukost på sängen i morse, men jag har inte sovit så bra i natt så jag gick och la mig igen och vaknade upp strax innan kl 13. 
 
Hur som helst så har ni antagligen märkt att jag inte uppdaterat så mycket på sista tiden. Det beror på att det händer en massa saker i livet just nu, som det gör ibland, som gör att tiden inte riktigt räcker till att blogga. Men på instagram försöker jag att uppdatera oftare. Följ mig gärna  - @sofiamauritzson
 
Ha nu en fin dag, så ska jag försöka återkomma med jämna mellanrum här ♥