/ Mat & Dryck / Nöje / Vardag /

Sista chansen för Christoffers studentpresent!

När Christoffer tog studenten, för två år sedan, fick han två skyview biljetter av mig och idag var sista chansen att använda de. Trots att jag vaknade upp med rödsprängda och rinnande ögon åkte vi in till stan för att använda de, som vi lovat varandra. Det var supermysigt, men nu ligger jag i sängen och kurerar mig. Bilderna ovan kommer från dagen. Jag ser ut som stryk idag så ni får titta på mig en annan gång, därför bjuder jag på fina bilder av Christoffer istället. Jag tröstade mig med första besöker på Starbucks och lite annat gott. Eller ja, det var snarare Christoffer som tröstade mig med det..
 
Jag skulle egentligen ha åkt till Felizia på grillkväll i Norrtälje och fira hennes 19 års dag, men jag kände att jag inte skulle klara av det eftersom min pollen allergi bröt ut på nytt i natt. Det gjorde lite ont i hjärtat att meddela henne det, men det blir fler gånger ♥ 
 
Ha nu en fortsatt bra lördag, mina vänner! 
Själv är jag inne på säsong fyra av One Tree Hill ♥