/ Skönhet / Vardag /

Kvalitét kostar!

Idag har jag köpt fem nya produkter från Trés Emmé, ett hårvårdsmärke jag verkligen rekommenderar! Dessa produkter kostade 434 kronor tillsammans, men jag fick 60 kronor rabatt med kuponger. Sweet! Torrschampoo, hårspray, hårolja, värmeskydd och hårinpackning. Om jag förstått rätt så ska hårsprayen vara sådär mjuk när man sprayar den, nästan som vanligt vatten, och sedan kan man ruffsa och piffa håret lite innan det stelnar. Sådana hårsprayer tycker jag om.
 
Jag har aldrig spenderat såhär mycket pengar på mitt hår förut, men det tycker jag att det förtjänar nu när jag verkligen märker hur mycket bättre håret mår. Det är mycket mjukare och inte lika tovigt. Dessutom är det inte lika slitet(även om jag verkligen behöver klippa mig) och så växer det lite fortare.
 
Jag håller tummarna för att de här nya produkterna är lika bra som de tidigare jag provat har varit!