/ Nöje /

Michael Bublé.

Den här konserten fick mamma i julklapp från mig, och jag måste säga att den var värd varje litet öre. Den här mannen är helt otrolig, både som människa och artist! Jag är oerhört glad att jag fick ta del av hans kreation. Otroligt magisk röst som uppenbarligen inte går att fånga på inspelning. I slutet av konserten sjöng han utan mikrofon och det hördes ändå hela vägen till oss på läktare B. Jag och mamma bara tittade på varandra, haha! 
 
Förbandet var en grupp om sju medelålders män från New York som bara använde sig av sina röster, inga instrument. Det var superhäftigt! Det lät verkligen som att de hade riktiga instrument. De fick även vara med och sjunga i konserten en stund, lite senare. 
 
Michael var väldigt lättsam och humoristiskt. Han hade ett lugn runtom sig som jag inte känt igen hos någon annan artist. Han var otroligt ödmjuk och väldigt romantisk. Han sa att han inte skämdes för att erkänna att han är en hopplös romantiker, haha. I början av konserten sa han att vi skulle börja lungt och mjukt, som om vi var på date, och mot slutet skulle vi sluta med hett sex. Alla i arenan skrattade. Mycket riktigt bestod första delen av mycket lugna låtar och efter halvlek blev det mer party. Han bjöd på hjärtkonfetti och efter det lugnade musiken ner sig lite igen. Helt underbar uppbyggnad och jag är facinerad över hur länge han orkade hålla igång! 
 
Jag är så glad att jag fick vara med om den här upplevelsen! Den här konserten hamnar definitivt på topplistan!