/ Foto / Vardag /

Söndag.

Ungefär såhär känner jag mig just nu, helt mörbultad. Min hals har börjat strejka, så hur jag ska kunna sjunga idag vet jag inte. Det var meningen att jag och Christoffer skulle använda våra skyview biljetter idag, men vi blir hemma och vilar istället så att vi är pigga till middagen ikväll. Det kommer att bjudas på rostbiff och potatisgratäng och så kommer även Christoffers systers pojkvän, så vi blir full skara. Det ska bli himla trevligt! 
 
Jag skriver förresten från Christoffers iPad för tillfälligt och jag måste medge att det är sant som de säger - man inser inte hur mycket man behöver en iPad förän man har en...
Vi kommer att ha en skön lat-söndag och njuta av veckans sista ledighet. Nästa vecka blir intensiv för mig, med fullspäckade rep inför musikalen jag medverkar i. Vi närmar oss premiär! 
 
Ha en fin dag mina vänner!