/ Mat & Dryck / Vardag /

Söndag.

God morgon världen!
Idag äter jag jordgubbar och dricker mjölk. Mumsfilibaba för magen och för välmåendet. När jordgubbarna börjar bli saftiga då vet man att sommaren inte är långt borta.
 
Det är 67 dagar kvar till studenten nu, därav ska mindre än 40 dagar spenderas i skolan. Det närmar sig med stormsteg och det är både super duper härligt och väldigt panikartat. Det är så mycket som ska hinnas med innan vi springer ut och det är det som skapar stress. Men vi kämpar tillsammans och stöttar varandra, så när vi väl står där i våra vita mössor kommer glädjen att flöda över! 
 
Vad har jag för planer efter studenten då? Jo, jag ska fortsätta jobba på ica och spara till en lya. Jag kanske reser en skvätt och börjar övningsköra, men jag har inte bestämt någonting i detalj. Jag vet bara att jag kommer att ta det ganska lugnt efter studenten och ha en kick ass sommar, för det är jag värd! 
 
Ha en fin dag och njut av solen!
Kram