/ Skönhet /

Hårvård.

TRESemmé är de bästa produkterna jag någonsin testat, så jag köpte en hårinpackning från TRESemmé i helgen som jag testade idag. Vad jag minns har jag aldrig haft såhär lent hår någonsin förut. Det känns som jag precis har varit hos frisören trots att det är mer än sex månader sedan jag var där. 
 
Jag köpte en ny plattång idag också, eftersom min gamla gav upp för länge sedan. Jag tyckte det var dags att köpa en ny. Det blev Björn Axéns modell från OBH nordica. Den är grym! Det är himla lätt att locka håret med den också, och det är ett stort plus då jag är dålig på att locka håret. Jag har köpt värmeskydd från TRESemmé som skyddar håret också, så nu kan jag platta på så mycket jag vill, nästan. Håret måste ju få vila ibland också..
 
Nu ska jag och mamma titta på The Notebook. Ha en fortsatt trevlig söndag!